"The Return of the Vulture"


Nie lubię Vulture'a. Jestem przekonany, że o tym wspominałem nie raz i nie dwa, ale powtórzę ponownie: nie trawię tego kolesia. Nie lubiłem go w serialu "The Animated Series", nie lubię w historyjkach komiksowych. W żaden sposób nie przemawiają do mnie jego 'niesamowite' podniebne popisy; piruety oraz przechwałki będące pogróżkami pod adresem wszystkich, którzy nie mają smykałki do wynalazków. Po prostu NIE i koniec.

No dobra, spróbujmy na chwilę odstawić na bok Vulture'a i zerknąć na pana Parkera. Chłopak wyraźnie nie radzi sobie z docinkami rówieśników. Widać, że jeszcze kilka słownych przepychanek z wkurzającym Flashem Thompsonem, zapomni o 'Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność' i zdzieli kolegę ze szkoły 😁 Zabawny wątek z fajnym wkurzającym się Parkerem. Dawno nie widziałem Petera tak poirytowanego.

I jeszcze ciekawostka na koniec. Vulture nie mając konkretnego planu działania wpada na pomysł obrobienia J.J. Jamsona. A mówiąc dokładniej zamierza ukraść koperty z wypłatami dla pracowników. Dobrze słyszycie: wynagrodzenie wręczane w kopertach. Wiem, wiem. Inne czasy, inna rzeczywistość ale i tak moje serce bankstera krwawi 🤪 A jakby kogoś to interesowało to Vulture został pokonany i to przez Pajączka ze zwichniętym ramieniem. Pff… też mi wielki Złol.


#007 "Amazing Spider-Man. The Return of the Vulture" vol 1 [12/1963]
Polskie wydanie: "Marvel Origins. Spider-Man 2"[Hachette Polska, 2023]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Bomba"

Kastylia oczami Palaciosa

"Przesilenie"